16 Temmuz 2020

Tibet egzersizleri

Bugün üçüncü gün. Bu hareketlere ilk gün 3 tekrar ile başlanıyor. 5 hareketi de 3er defa yapıyoruz. Sonra tek sayılar şeklinde arttırıyoruz. Yani ikinci gün 5er, üçüncü gün 7şer olarak 21 olana kadar devam ediliyor sonra da bitiriliyor. Eğer kişi devam etmek isterse de artık 21 tekrar ile devam ediyor.

Dün ikinci günümdü. Akşam yaptım sabahtan ailece dışarı çıktık da. Arkadaş ile haberleşmedik, bizimkilerle çıktım iyi oldu. En azından insandan uzak bir yerlere gidip doğada biraz nefes alıp döndük. Kalabalıkta gezmedik.
Neyse sabah hemen çıktık gittik diye akşama kaldı hareketler, göbek kısmımda ağrı hissettim. Daha ikinci günde hamlayacak kadar hamurlaşmışım meğer.

Beş tane hareketten nolcak diyor insan ama öyle değil, baya tüm kasları hareketlendiriyormuş. Bugün az önce 7takım halinde yaptım bu sefer ve gerçekten de kol, bacak, omuz, karın her yerim imdat diye bağırıyor. 21e nasıl tamamlayacağım hiç bilmiyorum.

Bir de aranızda yapan varsa ben ikinci hareketi yaparken kulağım zorlanıyor gibi geliyor. Özellikle sağ kulağımdan, başımı kaldırıp indirince gırççç diye bir ses geliyor içerden. İçim gidiyor. Nedendir acaba?

8 yorum:

  1. İnşallah :) ama etkilerini okuyunca değer diyorum. Beyaz saçları yeniden siyahlaşan bile varmış 😮 o kadar yeniliyor insanı yani

    YanıtlaSil
  2. Yapılış videosunu bulmak lazım. Açıkçası resimden pek anlamadım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet resim hatırlatıcı olması açısından iyi ama hiç bilmeyen biri için açıklayıcı değil :) Youtube videolarına bakmak gerekiyor.

      Sil
  3. tibet egzersizi duymadıydım, iyimiş ya, yoga benzeri demekki, kulak bilemicem ama basınçla ilgili olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yoga gibi. Kısa sürüyor ama baya spor yapmış gibi oluyorsun. :)

      Sil
  4. Umarım başarırsın ve yenilenirsin :)

    YanıtlaSil
  5. Bende hep egzersize başlıyorum ama sonradan devam ettiremiyorum. Birde bunu deneyeyim belki bu sefer sürdürebilirim😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bıraktım sana başarılar :D bende de istikrar sıfır yaaa

      Sil