14 Temmuz 2020

Ordan burdan kısa kısa karışık

Kahvenin en güzel haliyle buradayım yine. Duble Türk Kahvesi...
Bize yıllardır yarım içirmişler hep. Asıl miktar bu olmalıymış bence.

Bugün Tibet’in 5 hareketini yapmaya başladım. Her harekette 3 kere ile başladım 21de bırakacağım.

Bu gece hava ne kadar soğumuştu. Sabaha doğru soğuktan uyandım. O kadar üşümüşüm ki sırtım kesiliyordu sanki. Normalde üstüme çarşaf örtüp yatıyordum, kalkıp pikeyi de aldım ama yine de tam ısınamadım. İdare etti sadece.

İşyerinden bir arkadaş ne zamandır buluşalım diyordu. Güya yarın görüşecektik haberleşip de ama ben ölü taklidi yapıyorum o da unutmuştur inşallah :))

Bir an gaza gelip, vapurların da belirli saatlerde 5 kuruşa indiğini öğrenip kabul etmiştim ama hiç çıkıp gezecek psikolojide değilim. Zaten maskeli insan görmek psikolojimi bozuyor. Markete bile çıkmak istemiyorum o yüzden. Ayrıca maskeyle dolaşmak da zor.

Bu arada geçen hafta bir iş için karşıya geçmiştik kardeşimle, bu vapurlar 5 kuruş diye metrobüsten inip Beşiktaş’tan Üsküdar motoruna bindik, akbil ücreti tam aldı. Kadıköy-Beşiktaş 5 kuruş ama Üsküdar-Beşiktaş tam ücret, sebebi ne ola ki? Bilseydik Eminönü’nden binerdik. Tam ücret 3.50₺ olduğundan beri çok ağırıma gidiyor da ondan bu sitemim. Yıllarca öğrenci akbili kullandım, ama artık AÖF kaydım da işe yaramamaya başlayınca el mahkum ödüyoruz. Belli bir süresi varmış ünide öğrenci olup da normal hayatta indirimden faydalanmanın, 8 sene mi ne. Sonra indirimli hakkı kaybediyormuşuz. Madem öyle sildirdim ben de kaydımı. Zaten ikinci diploma istemiyorum artık. Kendiminki iki yıllık falan ama daha güzel.

Bu arada auzef (doğru yazdım inş, İstanbul üni uzaktan eğitim yani) uzaktan psikoloji açmış. Zamanında okumak istediğim bir bölümdü, her liselinin bozulan psikolojisini tamir etmek amaçlı bir anlığına da olsa istediği gibi. Puanım yetmiyordu. Şimdi ne hallere düşmüş. Kaf dağından dağın eteklerine inmiş. Üniversiteler de iyice kalitesini kaybediyor... uzaktan eğitimle ne kadar olur ki? Gerçi özel ünilerde de çok farklı değil, parayı verip diplomayı alıp sonra yine parayı verip klinik açan bir sürü kişi var.

Ama belki bir gün, sırf bilgilenmek için okumak isteyebilirim. Astrolojiyle çok paralel çünkü psikoloji.

Son olarak ben astrolojiye destek amaçlı bir de tarot eğitimi alıyorum. Basitçe öğreten, çok detaylı olmayan bir eğitim. Dün hocamız karma kartımızı seçtirdi. İki ders sonra bitiyor eğitim ama hala dönüp dolaşıp majör kartları inceliyoruz. Tamam çok önemli de açılımlara da bi geçeydik iyiydi :)

Son olarak bir de geçen hafta bahsettiğim bir eğitimim vardı. O bunlardan farklı, alternatif tıpla alakalı bir eğitim. O kadar yoğun, bilgi doluydu ki iyice anlamam için bugün eğitim videolarını 3.kez baştan dinleyeceğim. Cumartesi günü kaldırılacak çünkü. Zoomdan eğitimi kaydettiler bir siteye eklediler, bizim kaydetmemiz yasak. İstesem kayıt alırım siteden ama haksızlık olur, kendime karma yaratmış olmak istemem. Notlarımın son kez üstünden geçip sonra bir kere de notları kenara koyup sadece derse odaklanarak dinleyeceğim ve bitireceğim inşallah. Acayip yoğun geçiyor günlerim bu yüzden. Sosyal medyada da pek görünmüyorum. Bir yandan da aklım ‘Dark’ dizisinde. İkinci sezonu izliyordum ara verdim, eğitim notlarımı tamamlayıp öyle döneceğim.

Bir de güya KPSS’ye gireceğim bu sene. İki haftadır elimi kitaba sürdüğüm yok. Neyse ona da sıra gelecek elbet.

Şimdi farkettim de ‘son olarak’, ‘son olarak’ diyip bir türlü sona gelememişim nasıl yazasım geldiyse haha :) Özlemişim blogumu.

Neyse ben derse döneyim. Görüşürüz 👋

2 yorum:

  1. Ay sıkılmadan okumuş olmana sevindim :)
    Bir yerlere keyfi gitmek benim de hiç içime sinmiyor, kardeşimin işi için gittiğimizde eve gitmek geç olacak diye bir yerde kahvaltı yapmıştık onda bile kendimi çok tuhaf hissettim sanki dünya yansa umru olmayan bencil biriymişim gibi falan... gerçi işletmeler de para kazanmalı ama. Ne bileyim.
    İyi dileklerin için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil