31 Ekim 2020

İnternetten kitap alışverişi

 Geçenlerde BKMkitap hakkında bir yazı yazmıştım. Onu yazdıysam bunu da yazmalıyım diye düşündüm. 

Önceki yazımda, muhtemelen ellerinde olmayan kitabı var gösterdikleri için 2 hafta boyunca kitapların temin edilmesini beklediğimden bahsetmiştim. Sonra da iptal edip idefix’ten almıştım. İdefix hemen kargolayıp göndermişti ama hiç bir güvenlik almadan olduğu gibi kutuya atmışlardı, poşete vs sarmamışlardı, hatta kitaplardan biri lekelenmişti. 

Birkaç gün önce çok acil olmayan iki kitabı tekrar BKM’den vererek bir kere daha denemek istedim. Birkaç gün sonra kargoya verildi. Mobil uygulamadan sipariş verirken kargo bedava oluyor (mim 30₺ olmak şartıyla). PTT ile gönderiyorlar. Baloncukları kalın poşete sarmışlardı, baya korunaklıydı. Yine ayraç falan yoktu ama kitaplar sağlamdı önemli olan da o. 

Bir de hemen gelsin istediğim kitaplar vardı, temin edilip edilmediğini kargoya verilişini vs takip edebilmek için onları da kitapyurdundan sipariş ettim. Klasik kitap yurdunun karton kutusuna koyulmadan önce poşetlenmişti kitaplar. Zaten kitapyurdunun paketi baya sağlam. Kitaplar da sıkı poşetli olduğu için hiç yerlerinden bile kıpırdayamamışlar. Onlar da çok güzel ulaştı elime. 

Öyle yazmak istedim işte...

Bu arada Kitapyurdu kargo bedava olması için 100₺ limit koymuş ama kargoyu bedavaya getiren bazı joker ürünleri var. Mesela küçük prens kitabı gibi. Sepete onu da atınca kargon bedava oluyor. 

4 yorum:

  1. İnternetten kitaplar genelde çok üzün sürede geliyor. Çok acil olmayanları oradan almak artık daha mantıklı geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinde varsa hemen gönderiyorlar aslında ama o da bir haftayı bulabiliyor bazen. Kitapyurdu çok güzel bu konuda, stokta var mı yok mu söylüyor ve varsa 24 saatte kargoluyor. Ama dr çoook bekletiyor bi iki kere ordan alma gafletinde bulundum her defasında 3 hafta bekledim diye hatırlıyorum.

      Sil
  2. Ben genelde internetten alıyorum BKM den de çok alışveriş yaptım yanında bisürü ayraç koyuyorlar ama süresi uzun o da PTT kargodan kaynaklanıyor. Kitap yurdu kısa sürede getiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hiç ayraç koymadılar yaa. Evet ptt daha yavaş diğerlerine göre. Ama mobilde kargo ücretsiz yapması çok güzel :)

      Sil