09 Ekim 2020

Market alışverişim geldi

Siparişim gelince yazacağımı söylemiştim ve yazıyorum. 

Teslim saati 16:00-17:00 arasıydı, 15:42'de bildirim geldi yola çıktı diye. Bende hazırlandım bekledim ama sanırım yola çıkıp herkesi geze geze geliyor çünkü 1 saat bekledim. Saat 16:50 gibi geldi. Bir daha sipariş verirsem bildirimi görür görmez camda beklemeye başlamayacağım...

4 poşet yapmışlardı, biliyordum zaten sepette poşetlere de 0,25 kuruş kesmişlerdi çünkü. Çok güzel poşetlenmiş, temizlik malzemeleri bir yerde, hazır gıdalar bir yerde falan. Son kullanım tarihlerine de baya vardı. Sadece atıştırmalık hindistan cevizi parçaları almıştım ondaki parçaların iç kısmı ekşimsi kokuyordu ama zamanı geçmemiş, 3 gün önce paketlenmiş 4 gün sonra da son kullanma tarihi bitiyor. Galiba sıcak yerde falan kaldı bilemiyorum. Yenemicek gibi değil ama bir ekşimsilik de yok değil. Belki de normal halidir, ilk defa alıyorum böyle. Genelde tam haliyle alıp biz parçalardık çünkü. Gerçi tam haliyle aldıklarımızda da orta kısmı bozulmaya başlamış olabiliyordu.

Onun dışında hepsi güzeldi. Elma sirkesi almıştım, cam şişedeymiş o ekstra hoşuma gitti. 

Teslimat yapıldıktan sonra uygulamada anasayfaya değerlendirme linki geldi. Daha sonra da bahşiş verme sayfası açıldı, bahşiş vermek istersek kredi kartımızdan çekilip getiren kişini hesabına aktarılıyor. 

İkinci sipariş için 20 tl kuponu göremedim. Henüz gelmedi belki de, eğer gelirse bu yazıyı güncellerim. 

6 yorum:

  1. Sanal market hiç kullanmadım ama sizin açınızdan sorun çıkmamasına sevindim . Kuponlar teknik aksamalardan geç yansıyabiliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hala kupon gelmedi, herhalde hopi indirimi kullandığım için kendi kuponunu vermiyor diye düşünüyorum. Kendisi çünkü ilk alışverişte 10 tl ikincide 20 tl veriyordu ama ben hopi kodunu girince o 10 tl iptal olup 30 tl devreye girdi sadece. 10tl kullanılmayınca da 20tl koduna geçiş yapamadı :)

      Sil
  2. Hemen sonucu da görmüş oldun :D

    YanıtlaSil
  3. benim de biraz evvel siparişlerim geldi. balkona attım havalansınlar, yıkanıp yerleşecekler. pandemiden bu yana markete gitmedim. migros'tan sipariş veriyorum. çok sorunsuz ve muadil istemiyorumu işaretleyince kafalarına göre ellerinde olmayanın benzerini koymayıp para iadesi yapıyorlar. ellerinde olmayan pek bi şey yok gerçi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar nasıl, teslim saati mi var onda da? Bakayım biraz:)

      Sil
  4. Hiç sanal market siparişi vermedim ama günün birinde ihtiyacım olursa aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil