03 Ekim 2020

Masumlar Apartmanı dizisi

Televizyon dizileriyle hiç aram yoktur. Zaten neredeyse hiç televizyon izlemem, ayda yılda bir. Bazen denk gelir, açıkken ben de izlerken biri hoşuma gider bir iki bölüm takip ederim sonra sıkılır bırakırım. 

Bu diziyi çok duydum ama inatla başlamak istemedim. Neden bilmiyorum, itti beni sanki. Takıntılı karakter görmek istemedim belki de. Ama üst üste tavsiye edilince artık bir şans vermek istedim. 3 bölümü iki günde bitirdim. Baya iyiydi. Ezgi Mola rolünün hakkını çok güzel vermiş. Zaten o kadının bir alaturka havası var. Klasik Türk dizilerine çok yakışıyor.

İzledikçe herkeste ayrı bir takıntı göze çarpmaya başlıyor. Dizi baya ilginç.

Erkek kardeşlerinin adı neydi, he Han, tam böyle rüya gibi bir aşk tablosu seyrettiriyor ama çok tehlikeli geliyor bana. 

Eskiden benim de böyle bir sevgilim olmuştu. Öl desem ölecek gibiydi, bir yerden sonra kendi hayatımdan verdiğini fark ettim. Çok hastalıklı bir bağlanma şekli bu, ve kızın hoşuna gidiyor kopamıyor ama nasıl bir girdaba kapıldığının farkında değil bence.

Bana kendi hayatımı da hatırlattığı için özellikle bu ikilinin durumu ne olacak merak ediyorum. Ama %90 kötüye dönecek diye düşünüyorum. Yaşanmış bir hayat hikayesi olduğu için, umarım tahmin ettiğim gibi olmaz.

Gülseren Budayıcıoğlu ne kadar popüler oldu bu yıl. Kitabından uyarlanan ilk dizisi bunlar kadar tutmamıştı. Onu bugün açıp izledim biraz, yarısında kapattım yine. Sarmıyor bunlar kadar, sıkıyor. O dizi çok olmadı nedense(Doğduğun ev kaderindir). Ama hem kırmızı oda hem de masumlar apartmanı baya iyi gidiyor şu an.

Masumlar Apartmanı Salı günleri yayınlanıyormuş, benim de Salı akşamları hep dersim var. Gerçi Tv'den izlemeyi sevmiyorum. Yalnız izlemek daha güzel. Youtube'da hem reklam çıkmıyor (premium var) hem de istediğim gibi sarıyorum. Çok müzikli boş sahneleri hızlı geçiyorum ya da karakter repliğini ağzında yuvarlayıp söylediyse ne dedi diye geri alıp tekrar dinliyorum falan :D

3 yorum:

  1. Gülseren Budayıcıoğlu'nun yıldızı gerçekten de baya baya parladı. Ama Masumlar Apartmanı'nı ben de izliyorum Kırmızı Oda fazla ağır doz olsa da bu dizi daha bir sardı beni. Özellikle Ezgi Mola <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim için de birinci sırada Masumlar apartmanı var :)

      Sil
  2. Güldendi galiba :) Yazık ya o da herkesi idare edicem diye diye kendine ediyor, o yaşta hala gece altını ıslatarak bedeni tepki veriyor.
    Han bana da Uygardan daha tehlikeli geliyor. Ne olacağını merakla bekkliyorum.

    YanıtlaSil