09 Ekim 2020

Sanal marketlerden alışveriş yapmak

İki gündür markete gitmem lazım ama gidemiyorum. Üşeniyorum. Alacak bir sürü şey var, gitsem bir sürü poşetle çıkıcam eve kadar nasıl taşıycam, eve gelip tekrar gitsem iki tur yapsam o da çok yorucu. Böyle kara kara düşünürken sanal marketlere bakayım dedim. 

Telefonumda "Getir" ve "Banabi" var ama en popüler ve uygun fiyatlısı hangisi diye internetten topluca bi araştırdım. İstegelsin motorunu bir kere işyerinin önünde görmüştüm, yeni galiba diye güvenmemiştim. İnternetten okuduğum analiz yazısına göre en uygun fiyatlısı buymuş. Ben de hemen indirdim uygulamayı ve not defterime yazdığım alışveriş listemi tamamladım. (Getir ve Banabi ile arada fiyat kıyaslaması da yaptım ve burası daha uygundu). Alışverişi tamamlayıp ödemeyi de yaptıktan sonra anasayfaya döndüğümde "Hopililere 30 tl indirim" kampanyasını gördüm. İlk alışverişte, 175 TL ve üzeri siparişte 30 TL indirim kuponu veriyormuş. Hemen siparişi iptal ettim, Hopi'yi indirdim. İstegelsin kodunu aldım, tekrar siparişi yenilerken kodu da yazdım kutucuğa ve 30 tl indirimli ödeme yaparak bitirdim işlemi.

Sabahın 10'unda verdim siparişi. Teslim zamanı olarak 16:00-17:00 arasını seçebildim çünkü önceki saatler doluymuş. Az önce baktığımda 16:00-17:00'nin de dolmuş olduğunu gördüm. Daha saat 12 olmadı. Çok geç vermemek gerekiyor galiba.

Eğer kullanacaksanız mutlaka hopi kodu ile kullanın. Ama son kullanım tarihi 31 Ekim 2020'ymiş, aklınızda olsun.

İlk siparişim teslim edildiğinde telefonuma sadece 2.siparişte kullanılabilen 20TL indirim kodu gönderilecekmiş.

Şu anlık işleyiş güzel gibi ama bakalım elime zamanında ulaşacak mı, ürünler sağlam mı, son kullanma tarihleri iyi mi vs onları da yazarım.

12 yorum:

  1. Ben de migros sanal marketci oldum çıktım su sıralar. Pandemi ve gunkuk başkaca islerin çokluğundan online alışveriş mecburiyet gibi birsey oldu benim için. Takipte olacağım sizi, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mİgrostan hiç istemedim, çevremizde yok ya, gelmez gibi geliyor bir de daha pahalıdır sanki ya. Getirden almıştım, banabiden almıştım, istegelsini de denemiş oldum beğendim. Belki Migrosu da denerim. İlk alışverişlerde hep bir kampanya oluyor nasılsa :D Teşekkürler :)

      Sil
  2. Banada bu sanal alışveriş hiç cazip gelmiyor. Nedense.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yüklü alışveriş yapacaksan çok mantıklı bence şans vermelisin. Canın bişey istedi diye değil ama evin alışverişini yapmakta ideal. Gönderim ücreti de alınmıyor çünkü belli bir miktardan sonra. Uzun uzun markette gezmek yok o kalmamış bu kalmamış yok, kasa beklemek yok, eve taşımak yok :)

      Sil
  3. Ben de Migrostan alıyorum. Telefon edip eksikleri söylüyorlar, alternatiflerinden soruyorlar, o arada aklıma ilave bir şey geldiyse onu da ekliyorlar. Zaten siparişe ek yapma seçeneği de var internette. Sonra eksik, bozuk bir şey varsa arıyorum hemen getiriyorlar. Çok memnunum yani. İndirimlerini takip ediyorum hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpermiş, indirimleri takip etmek gerekiyor gerçekten baya uyguna geliyor

      Sil
  4. Aynen. Sanırım bendekide güvensizlik yada alışmışlık.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Bir kerecik deneyin :))
    Alışkanlıktan çıkmak zor ama bu yolları da bir kere deneyince de nasıl daha önce kullanmadım diyor insan :)

    YanıtlaSil
  6. Sanal alışverişte Trendyol ve Vitaminler.com tercihim. Market alışverişi hiç yapmadım ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de vitaminler.com dan hiç alışveriş yapmadım 🙄

      Sil
    2. Bu iyi birşey, ihtiyaç duymamışsın, ben vitamin delisi olduğum için, mecburen :)

      Sil
    3. Aslında benim de çok ihtiyacım var ama kendime bakmıyorum.. vitaminlerim o kadar eksik ki. Ben En iyisi bi inceleyeyim burayı :)

      Sil