03 Ekim 2020

Ekim


Nasılsınız? Baş ağrılarınız nasıl? Dilinizi tutma konusunda çok zorlanıyor musunuz? Ben de. Benim de başım çatlıyor. Tahammül etmekte zorlanıyorum ben de.

Dolunay sertti bu ay. Çok etkiledi. Kendimi tutmasam kavga çıkaracağım yani. Susup sakinleştirmeye çalışıyorum kendimi sürekli. Uzun zamandır bu kadar gergin hissetmemiştim. Ama her şey gibi bu da geçecek tabi.

Kitap okuma durumlarınız nasıl? Ben hala okuyamıyorum. Çok severek izlediğimi söylediğim "Anne with an E"nin kitabını sipariş ettim. Kitabın adı Yeşilin Kızı Anne, iki cilt. Kitap iki haftadır temin ediliyor aşamasında. Ellerinde yok sanırım. Ben de inatla bekledim çünkü diğer sitelerde ellerinde yok diye satışı kapatmışlardı, buraya güvenip alayım dedim ellerinde var sanıp, olmadı. İptal edeceğim sanırım Trendyoldan alırım belki, ama orda da 10 lira kargo koyuyorlar, sinir oluyorum. Bir de ya yine aynı şey olursa, ellerinde yoksa ama var gösteriyorlarsa...

3 yorum:

  1. Dil tutma konusunda acayip iyiyimdir.
    Içime atarım. Sonra arada kıyıda köşede sessizce ağlarım. Hele bu ara daha beter. Zira içime attığım çok şey oldu bu ara.
    Geçecek Inşaallah, evet.
    Kırmadan kırılmadan.
    Umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.
      Ama dili tutarken içine de atıyorsan o çok kötü, içinde biriktirmeden susabilmek gerek. umarım kazasız geçer bu dönem.

      Sil
  2. Çok zor çok... önceden çok sıkılınca dışarı çıkıp hava alıp kendime gelirdim artık o da yok, maskeyle çıkmanın bir anlamı olmuyor zaten ama onun dışında da dışarı çıkmak içimi rahatlatmıyor kendimi riske atıyor gibi hissediyorum... Gezegenler de üstüne böyle kavga dövüş tepemizde. Allah yardımcımız olsun da atlatalım artık şu dönemi sağ salim.
    Siparişi iptal ettim, başka yerden sipariş verdim ama araya haftasonu girdiği için daha hazırlanmadı görünüyor. Bakalım inşallah burası da hüsrana uğratmaz beni.

    YanıtlaSil