08 Ekim 2020

Kitap alışverişim


BKM kitaptan sipariş verip iki hafta siparişin hazırlanmasını bekleyip, sonunda "ellerinde yok demek ki" diyerek iptal ettiğim kitapları bu sefer İdefix'ten sipariş ettim ve 3 iş gününde geldi.

İstediğim kitaplara ulaşmış olmamın sevincini paketlemedeki özensizlik biraz gölgelese de çok uzun sürmedi. 

Plak kutusuna koymuşlardı, kitaplar hiçbir şekilde korunmamıştı, poşete vs sarılmamıştı. Bir tanesi lekelenmişti ama neyseki kolonyayla temizleyince çıktı. Bez kitaplarda özenin daha fazla olması gerektiğini düşünüyorum, biraz şaşırdım bu duruma. Ben yanına ek olarak bir ufak hediye ayraç falan bekliyordum ama kitapların sağlam gelmesine de şükretmek gerek.

Netflix'teki Anne with an E hayranlığımı anlatmıştım. Üstteki iki kitap o dizinin kitapları. Birinci kitaba hemen başlayıp 170 sayfa okudum bile. Kitaplar gelene kadar beni idare etsin diye okumaya çalıştığım "senden önce ben" kitabını ise öksüz gibi kenarda bıraktım. Bu kitap çok sevilmemiş miydi? Neden akmadı anlamadım. Kitaplar gelene kadar bitiririm sanıyordum ama çok içine giremedim kitabın. Belki de ikinci yarısında daha iyi olan kitaplardandır bilemiyorum... Şimdilik beklemede.

Şimdi de kardeşim Gülseren Budayıcıoğlu'nun kitaplarını alalım diyor. Diziler sayesinde hep çok satanlarda zaten kitapları. Belki alırız, bakalım.

Ha bu arada Jane Eyre'i de Anne'nin favori kitabı olduğu için aldım. "Demek ki bu konuyla çok benziyor, o zaman kesin onu da severim" diyerek. Canım Anne yaa, çok seviyorum. 

3 yorum:

  1. BKM kitaptan hiç kitap almamıştım, yazını okuduktan sonra hayatta almam.
    Anne'e ben de bayıldım, kitabını okumadım ama dizi sıcacıktı, bitsin istemedim izlerken. Jane Eyre de güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında önceden almıştım bkm’den, çok iyi paketlemişlerdi ve kendilerine ait ayraç koymuşlardı, üzerine nerde kaldığını yazabiliyosun falan ama ellerinde olmayan kitabı var göstermeleri hiç hoş değil. Kitapyurdu yoksa yok yazıyor mesela. İlk seçeneğim hep Kitapyurdu olur aslında ama orda yoktu. İdefix’in de böyle alıp kutuya atıp yollamasını beğenmedim. Neyse bana ulaştı ya.
      Anne bitince hemen jane eyre’e başlicam:)

      Sil
  2. Sevindim Jane Eyre'i sevmiş olmana, pek araştırmadım çünkü :D
    Aslında şu pandemi günlerinde masal gibi romanlar okumak en iyisi... kafamız boşalsın biraz.

    YanıtlaSil