31 Ocak 2021

Avrupa Yakası


Dün canım sıkılmış bunalmış bir şekilde öyle nette dolaşıyordum, youtube'da beni canlandıracak bir video ararken Avrupa Yakası dizisinden Burhan'ın medyumluk yaptığı kısmın kısa bir videosuna denk geldim ve izlemeye başladım. Açtığım gibi ruh halimin değişim hızı efsaneydi yani :)))

Ne kaliteli diziydi yaa. Yayınlandığı dönemlerde ben son sezonunda falan izlemeye başlamıştım arada bir, öyle ilk bölümlerden takip etmiyordum. Geç keşfedenlerdendim.

Moralimi ziyadesiyle yerine getirince, açayım bari birinci bölümden izlemeye başlayayım dedim. 

Dünden beri izliyorum. Çok çok başarılı. Gaffur varken Burhan varkenki bölümlerde tvden izliyordum ama onlar yokken de gayet komikmiş, ilk bölümlerden beri kaliteliymiş.

İlk bölüm ya da ikinci bölümde, ofise küçük, yeni mezun bir kız geliyor. Sevgilisi 81 gül göndermiş neden 81 diyorlar, çünkü doğum yılım diyor. Diğerleri ne kadar genç olduğunu kıskanıyor falan. Vay be dedim 81'lilerin yeni mezun olduğu yıllarmış, şimdi 39 oldu bunlar... O zamanlar dönemin en çıtırıymışlar.

Dizi ne zaman başlamış diye baktım da, 2004 Şubat yazıyor. Ben o sene daha lise sondaydım... 

Ama komik bir şekilde, Aslı'nın yaşadıklarının benzerlerini yaşadığımı fark ettim ben de aynı yaşta. Evden ayrılma isteği, evlilikle evde kalma arasındaki araf vs. Hiç izlemediğim ilk bölümlerdeki konuların hayatımda bu kadar aktif olması klasik Türk aile yapısının hep aynı olduğunu, değişmediğini de gösterdi. Ama işleyiş o kadar doğal ki.

Çok sıkıldığınızda açın bir bölüm izleyin, kesinlikle tavsiye ediyorum :))

7 yorum:

  1. Bizde izlerdik de tam hatırlamıyorum
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya oldu tabi sonrasında yalan dünya ve şimdi de jet sosyete çıktı :)

      Sil
  2. Ben de çok severiim. Zamanında baştan sona tüm bölümlerini takip etmiştim. Arada açar izlerim bazı bölümlerini. Keyifli seyirler=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo tebrikler tüm bölümleri izlemişsin ben de ona niyetlendim boş zamanımda açıcam sıradakini :))

      Sil
  3. En sevdiğim dizidir. Sürekli Burhan ve Şahika izliyorum.Eskiler bir başkadır yahuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya gerçekten güldüren zorlamayan sahneleri özledik

      Sil
  4. Nasıl bir efsanedir, üzerine daha böyle bir dizi gelmedi :)

    YanıtlaSil