28 Ocak 2021

Rumi Tarot destesi

Bu sabah geldi ama anca akşam bakabildim. Bugün biraz gergindim. Sonra temizliğe giriştim, iyi geldi. 

Gece kötü bir rüya görmüştüm, etkiledi baya.
Neyse hayır olsun, belki dolunaydan belki de bilinçaltımdandır... Çok günlük durumuma yorulabilecek bir rüyaydı çünkü. 

Rumi tarotta klasik Rider waite destesindeki gibi büyük arkana, değnekler, kılıçlar, tılsımlar(burada dinarlar olmuş) ve kupalar(burada kadehler olmuş) olarak dizilmiş. Her kartın karşılık gelebileceği bir Esma da eklenmiş açıklamasına. 

Bir tane kart fazla çıktı destede. Değneklerin dörtlüsü 2 tane gelmiş, vardır bir anlamı herhalde. (Yukarıdaki Fotoğrafta)
Yorumuna baktım: Toprak sadıktır ve ona ne ekersen onu biçersin yazıyor. Bir işin tamamlanmasından duyulan memnuniyet. İyi yapılmış bir iş demekmiş. Ve el-Basit ilahi sıfatının niteliğini, güzelliğini, “cömert olan”ı yansıtır diyor. 

Bir de şu kart çok güzel:

Açıklamasında “Aslında sıkıntı, Allah’ın ruhu kendine doğru çekmesinin gizemli yolu olabilir.” yazıyor. 
Kartın esması da el-Mucib yani “duaları cevaplayan”mış. 
Bugünkü kederli ruh halime iyi geldi. 

2 yorum: