28 Ocak 2021

Detaylı blog yazarlığı

Bazı bloggerlar ne güzel bir konu hakkında analizler yapıp  uzun uzun yazıyorlar ya. İmreniyorum valla. 

Mesela dizi yorumlayacak, tek tek osunu busunu açıklıyor anlatıyor... Ben ise beğendim/beğenmedim çünkü bu yüzden diyorum bitiriyorum :) 

Sabırsızlık mı, dikkat dağınıklığı mı? 

Ben de öyle paragraf paragraf yazmak ve sıkmadan okutabilmek istiyorum.

Paragraf paragraf yazdığım hiç olmadı mı? Oldu. Ama benim her paragrafım başka bi konudan bahsediyor.

Offf canım sıkıldı bak, ben niye bir şeye yoğunlaşamıyorum acaba yaa...

Kitap okurken bile beş kitabı aynı zamanda okuyorum. Bu kadar da her şeyden sıkılınmaz ki ama...

Hep bir şeylerden kaçma dürtüsü sanırım. Ama çok zamanım da yok ki. Gerçi kimsenin zamanı yok ona bakarsam.

Aman neyse dolunay baskısıdır bu da şimdi illa kendime kusur bulcam. 

İki saat sonra dolunay var. Etkisi bir hafta daha devam eder ama azalarak eder tabi. 

Biraz bugünden bahsedicem. Ne zamandır çıkmıyorum pek dışarı, market alışverişini bile eve sipariş ediyorum. Bugün dedim ki alacağın iki çikolata bi kola, bunun için sanal marketlerden 60-70 lira tamamlamaya çalışıp(hem alt limit koyuyorlar diye hem de gönderi ücreti bedavaya gelsin diye) yine paranı harcama git marketten kendin al dedim. Gidince evin diğer eksikleri de gözüme çarpınca onları da aldım ve 70 küsür tuttu yaaa. 😱 Ben bu ay kartımın faturasını görmek istemiyorum 😬

Aldığım da birkaç parça şey yani. Tek poşete rahatlıkla sığdılar boşluk bile kaldı. Her şey ne kadar da pahalı. Daha geçen hafta aldığım şeylere bile zam gelmiş sanki. Gerçekten biz böyle nasıl geçineceğiz artık? İş yeri 2-3 senedir aynı maaşı veriyor kimsenin hayat pahalılığına takıldığı yok. Resmen bu ülkede insan gücü sömürüsü var. Sömürülüyoruz. Ay yine sinirlendim bak. Her cümlem öfkeyle bitiyor ya. Zaten dolunay da Aslan burcunda oluyor, gökyüzünden ego akıyor hırs akıyor :))

Hiç bu kadar yalnız kalmamıştım. Kızkardeşimle hiç bu kadar uzak olmamıştık. O yüzden rüyamda onu ölmüş olarak gördüm, haberini alıyordum yani. Nasıl ağlıyorum böyle ama gözlerimden hiç yaş akmıyor. Çatlayacağım sanki çok sıkıntılıydım. Bilinçaltım bu kadar görüşmediğine göre öldü herhalde diyip bunu gösterdi galiba. 

Ben bizimkilerle aynı evde değilim, üst kattayım. Bir haftadır tatildeydiler, kardeşim tek dönmüş meğer eve bugün, ama benim haberim yok.

Düşünüyorum, ne yaptım ki ben. Bu kadar büyütülecek ne yaptım yani? Bu kadar afaroz edilecek, reddedilecek ne yaptım? Geçen gün dayımla telefonlaştık, ona söyledim, o kadar normal karşıladı ki dalgaya vurdu şaka yaptı vs. Hiç neden diye sormadı, söylememe bile gerek yok gibi davrandı. Telefonu kapatınca düşündüm de böyle ezile büzüle millete ilan edilecek bir şey değil ki bu. “Saçımı artık kızıla boyatıyorum” demek gibi bişey aslında. Ama annemle kardeşim dengemi çok bozdu. Offf Allah yardımcım olsun. Yazdıkça agresifleşiyorum ben gidiyorum 😄 dolunay bitince gelirim 😂

Şimdi elektrikler de gitti, kaldım karanlıkta. Hey Allah’ım. 

6 yorum:

  1. O detaylı yazılara bende imreniyorum var ya :)))
    Bir konu olsun yada başka bir şey, o baglanamama bende de var. Tutku mu demeli ne demeli o eksikliğe bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bende dün gece yazı yazarken gitti elektrikler. Üç tane mum yaktım romantik romantik yazdım yazımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ben de evde bulduğum tüm mumları yakıp romantik bir hava yaratmıştım :) İyi de oldu odaya başka açıdan bakmış oldum:D. 1- 1,5 saat sonra anca geldi elektrik.

      Sil
  3. İmreneceğiniz yazılar yazmıyorum ama yine de sayfama beklerim. :)

    YanıtlaSil