29 Ocak 2021

Dermaroller’larım

Ürünün yorumlarında kutusuz geldi vs yazanlar vardı ama çok güzel paketlenmiş şekilde geldi. Hem karton kutu, içinde şeffaf kalın poşet, onun içimde de şeffaf kutu. Beğendim. 

Bu üstteki 1mm olan saç dipleri için. Alttaki de 0.5 yüz için olan. 


Bu akşam başladım. 

(Kullanmadan önce alkol ya da dezenfektan sprey ile dezenfekte edip sonra suyun altında tutup öyle kullanmak gerekiyor. Ben 80 derece alkollü kolonya döküp sonra musluğun altına tuttum, kağıt peçete üstünde birkaç dakika beklettim ve öyle kullandım.

Kullandıktan sonra da yine dezenfekte edip suyla durulayıp buzdolabında muhafaza etmek gerekiyor ki mikrop üremesin.)

Saç için maske de yaparım diyordum ama hiçbir şey yapmamak gerekiyormuş. O yüzden vazgeçtim yapmadım. Roller’ı kullandıktan sonra su dahil hiçbir şey sürmemek lazımmış, sadece serum, ampül olabilir. 

Neyse işte akşam Kırmızı Oda dizisi bitince önce yüzüme yaptım, sonra aldığım serumu uyguladım. Hiçbir şey hissetmedim diyemem, ince ince iğneler hissediliyor. Ama acıtmıyor. Bir de kapalı gözeneklerde böyle çıt çıt açıyor ya o his işe yaradığına inandırıyor insanı. 

Benim cildim çok hassas. Biraz kaşısam hemen ciğer gibi kızarır mesela. Dermarollerdan sonra da kıpkırmızı bir suratım oldu tabi. Sabaha geçer diyorlar, hassas ciltlerde 48 saati de bulabiliyormuş bazen. 

Şu an hala sanki cildime iğne batıyormuş gibi hissediyorum bu arada.

Uygulamaya şöyle devam edeceğim, araştırmalarım sonucu öğrendiğime göre:

İlk bir ay her hafta bir kere yani ayda toplam 4 seans. 

Sonra 5.seans 15 gün sonra. 6.seans yine 15 gün sonra. Daha sonra da ayda bir. 

Yaz aylarında kullanmayı bırakmak gerekiyormuş güneş lekesi olmasın diye. 

Uygulamadan sonra güneşe çıkmamak işin gece uygulanması daha iyiymiş. 

7-8 saat su dahil hiçbir şey sürülmemeliymiş. 24 saat sıcak duş, solaryum, plaj, makyaj vs yasak.  

Seanstan sonra da hemen serum kullanılıyor, istenirse serumdan sonra bir tur daha geçilebiliyor ama ben cildime o kadar yüklenmek istemedim.

Saçlar için de aynı şekilde devam edeceğim seanslara. Tek fark serum kullanmamak olacak. Saç tellerimin daha sağlıklı ve sağlam olması için yapıyorum. 

Serumu bir sonraki postta yayınlayacağım. 


Güncelleme: Sabah cildimdeki kızarıklık geçmiş olarak uyandım. 

2 yorum:

  1. Seni tebrik ediyorum canım. Çünkü bu tarz şeylere başlamak cesaret ister. Umarım güzel sonuç verir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim dadacım :) inşallah bakalımmm

      Sil