01 Ocak 2021

2021

Şu an önümde bir fincan nescafe ve bir tane de probis var. 

Nescafeyi bitirdim, probis duruyor. Saat 16:36. Bunlar hem kahvaltım, hem öğle yemeğim, hem de akşam yemeğim...

Hiçbir şey yiyesim yok. Bir şey pişiresim de yok.

Yataktan çıkmaya çalıştığımda saat neredeyse 2ye geliyordu. Bütün bir yılı böyle bitirmiş olmanın hüznüne mi kapıldık acaba, yeni yıla girmek eskisi kadar umut verici değil.

Gece boyunca hüzünlüydüm. Artık uyumaya çalıştığımda saat 3ü geçiyordu. Çok ağladım ama ağlamak istemediğim halde, elimde olmayan bir şekilde gözyaşlarım patır patır dökülüyordu. İlginçti.

Bugün 01.01.2021. 

Bizi bu yıl neler bekliyor acaba.

Her şeyin çok güzel olmasını diliyorum. Herkes sadece sağlık istediğini söylüyor ama kapıdaki ekonomik krizi görmüyorlar galiba. Hem sağlık hem de ekonomimizin düzelmesini diliyorum inşallah çok ütopik bir dilek değildir...

Yeni yılımız hayırlı olsun...


8 yorum:

  1. Ben güzel günlerin geleceğine inanmak istiyorum, umudumu korumak istiyorum. 2021 hepimize iyi gelsin inşallah <3

    YanıtlaSil
  2. umut edelim, güzel şeyler olsun.. ihtiyacımız var..

    YanıtlaSil
  3. Umarım hepimizi güzel günler bekliyordur. Çok heycanlı olmasa da olur:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de hiç yılbaşı gelmiş gibi hissetmedim, bunu da mı görecektik diye düşündüm hatta ne heyecan var ne bişey...

    YanıtlaSil
  5. Umutla bekleyelim gelecek güzel günleri...

    YanıtlaSil