12 Ocak 2021

Split (Parçalanmış)

Tavsiye üzerine izledim, baya iyi bir filmmiş. Nasıl bugüne kadar izlemediğime şaşırdım. 

Dehşet verici, afallatıcı, çok acayip bir şeydi. 

Bu gerçekten olabilir mi ya? Belki de zaten etrafımızdalar... Bir öyle bir böyle davranıp şaşırtan insanlar hiç yok mu sanki.

Çok korkunç ve bir o kadar da acınası...

Canavarlar en çok yara almış olanlardır diyebilir miyiz acaba? Çok genelleme yapılacak bir konu değil tabi ki ama çok hassas olup çok acı çeken ve acıya dayanamayıp canavara dönüşen karakterler olabilir mi acaba bunlar?

2 yorum:

  1. Izledim.
    Benim en çok takıldıgım kız oldu. Yaşadığı onca şeyin üstüne günlerce o stresi yaşadı.
    O son sahne hele...
    Çok şey gizli aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o kız amcasına döndü mü acaba ama polis bir şeyler anladı herhalde vermemişlerdir... hatta ben bir an kızın zihnini izledik sandım :)

      Sil