31 Ocak 2021

Mane'n Tail At kuyruğu şampuanı 💛

Bu aşiret boy at şampuanını bu yılın başında, 6 Ocak'ta teslim almıştım. Hemen o gün değil de belki ertesi gün kullanmaya başladım diye hatırlıyorum. 

Yorumlarda saçlara hacim verdiği, saç tellerini kalınlaştırdığı, dökülmeyi durdurduğu, güçlü ve sağlıklı bir görünüm verdiği yazıyor. Şuradan yorumlara bakabilirsiniz: https://www.trendyol.com/mane-n-tail/and-body-sampuan-946-ml-p-2698929

Ben aldığımda 80küsürdü fiyatı, arttırmışlar.

Benim bundan instagramda @merickeskin in paylaşımıyla haberim oldu, ona yazılan mesajlardaki memnuniyetle de iyice ilgimi çekti ve denemeye karar verdim. Bu kadar battal boy gelmesini beklemiyordum ama tabi koca atları yıkadıklarını varsayarsak çok da şaşırmamak gerek 😁

Evet bu şampuan atları yıkamak için kullanılıyormuş 😆 Ama herhalde insanlar için üretime başlayınca içindekilerde biraz değişiklik yapmış da olabilirler. Bilmiyorum. 

Şampuan çok köpürmüyor, ama gıcır gıcır yapıyor. Cidden saçtan gırç gırç ses gelecek gibi oluyor yani 😄

İki yıkama yapıyorum ben. Tek yıkama da belki yeterli olabilir ama bir türlü tek seferde aldığım şampuanı tüm kafama yetiremeyip, kalan kısımları da ikinci bir miktar şampuanla tekrar yıkamam gerekiyor. 

Dediğim gibi Ocak ayının, yani bu ayın başında aldım. Bugün ayın son günü. Yani 4 hafta geçmiş. Haftada 1-2 kere kullandım.

Haftalar sonra şimdi buraya yazma sebebim, bugün saçlarımın ön kısmında yeni bebek saçlar fark etmem oldu 💛

Şampuana gelen yorumlarda bebek saçlardan bahsedenler de var ama benim öyle bir umudum, beklentim pek yoktu. Tabi ki gönlümden geçen bu yorumların gerçek olmasıydı ama asıl beklediğim saç tellerimi kalınlaştırıp hacim vermesiydi(ve ilk kullanımda bu etkiyi vermeye başladı da). Ve dökülmeyi kesmesiydi, ilk kullanımda bile saçların dökülmesini büyük oranda azalttığını fark ediyorsunuz. Sonra ikinci üçüncü yıkamada sanki yine dökülme artıyor gibi olsa da artık eskisi kadar dökülmüyor. 

Bebek saçları gördüğümdeki sevinci anlatamam. Bu yeni bebek saçlar dediğim de, 1milim falan yani 😁 Bir iki tane, incecik tüy işte. Güçlenip kuvvetlendiklerini de görürüm inşallah tez zamanda, ve yazarım buraya 💛

Bu arada saç diplerime dermaroller uyguladığımdan beri acayip kaşınıyor ya. Hani yara kabuk bağlarken tatlı tatlı kaşınır ya, aynı öyle. Boşluğuma gelip de elimi götürüp bi kaşımaya başlayınca da tüm saç derimi toptan kaşıyasım geliyor kaşıdıkça daha çok kaşınıyor. Tutuyorum kendimi.

Yaza aslan yelesi gibi saçlarla girmek nasip olsun be 🥰


(Bu arada aklıma geldi de ben ara ara saçlarıma sarımsak ve zeytinyağı da sürdüm. herhalde 3-4 kere yaptım onu da. 2 kere direk sarımsağı kesip gezdirdim, 2 kere de küçük küçük kesip zeytinyağında bir gece bırakıp sürdüm. Onun da etkisi olmuştur muhakkak. İlgilenenlere, denemek isteyenlere bilgi olsun.)


Not: Boyalı saçlarda kullanılması önerilmiyormuş, ben bilmeden kullandım ve boya aktı. Beyazlar ortaya çıkınca fark ettim ki boyayı kaybediyor şampuan. 



4 yorum:

  1. Çok ilgincime ve komiğime gitti:D

    YanıtlaSil
  2. Nasıl yani...bu at şampuanı şimdi. Ama insan saçı için olanı mı yoksa aynısı mı..
    Bende iki tel saç var zati. Onlarda dökülüyor. Seyrek saç tipim. Hep toplu durmaktan da dökülme yaparmış. Ben ise yatarken bile açmam saçımı. Yani topuzu. Niye.. bilmem. Alışmışım galiba.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet at şampuanıymış, atlara kullanılanın aynısı diyen de var değil diyen de var ama boyuta resme bakınca aynısıymış gibi geliyor bana :D
      Ben de saçım uzunken öyleydim ya, 7/24 sabah akşam hep toplu, saç napsın... Ondan seyrekleşiyr belki de. benimki de seyrek ve ince telli.
      Tavsiye ederim bi dene istersen ama küçük boyunu alabilirsin denemelik :))

      Sil