05 Ocak 2021

Şahane bir kitaba başlıyor gibiyim

Neredeyse hepimizin ortak sorunu olan hayır diyememe ve sınırlarını çekememe sıkıntısına dair bir kitaba başladım. 
Bu kitabı bana psikoloğum önerdi. Bir haftadır kargonun gelmesini bekliyordum sonunda geldi. Birkaç sayfa okuyup fotoğraf çekmek ve buraya eklemek istedim. Hemen sonra okumaya devam edeceğim. 

Kitabı kitapkolik’ten aldım. İçine bir de ayraç eklemişler ama ayraçtaki kişinin kim olduğunu anlayamadım. Nazım Hikmet mi acaba? Ama çok benzetemedim. Siz tanıyor musunuz?




9 yorum:

  1. İyi okumalar. Umarım iyi gelir. Ayraçtakini de George Orwell'a benzettim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet Google dan baktım da o ona çok benziyor gerçekten :)

      Sil
  2. Dün ablamla bunun üzerine konuştuk. Komşusu halı yıkıyormuş. Yine benim balkona koymak isteyecek dedi. Geçen sefer on gün durmuş almamış kadın. Bende hayır de dedim. Kadın direk elinde halı ile kapıya gelmiş. Hayır diyememiş. Birde üstüne arada çevirirsin demiş.
    Insanı insanlıktan çıkarıyorlar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off ya. Sinir oluyorum iyi niyeti suistimal edenlere. Hayır diyebilmek aslında hepimizin tüm ülkenin ortak sorunu. Yol soranlara bile hayır bilmiyorum diyemeyen bir milletiz 😄
      Bu kitabı lütfen ablana alıp hediye et lütfen sen de oku hatta herkes okumalı

      Sil
  3. George Orwell miş sanırım :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir meziyet aslında hayır diyebilmek, ben de diyemeyenlerdenim.. Kitap yorumunu bekleyeceğim, sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapta hayır demek istemediğimiz halde hayır demekten de bahsediliyor. ikisi de zararlı. kararında olmalı. sevgiler:)

      Sil
  5. Psikonet yayınlarını gerçekten seviyorum ya. İyi Hissetmek'i aldım ben de, sırası gelirse okunacak. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum, iyi hissetmek de harika bir kitap. Bir de Eyvah kötü bir şey olacak'ı okudum o da baya iyi. Sadece içinde çok test olabiliyor onlar üşendiriyor beni :)

      Sil