23 Ocak 2021

12 yorum:

  1. eh geç yatıyoz geceleri dizi filan acıkıyo insan tabiii meyve yemek daha iyi amaa tantuniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hiçbişey yememek lazımmış uzmanlara göre ama meyve tantuniden daha masum görünüyor:D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet tantuni almadım ama daha sağlıklı minik bi sandviç yaptım :D

      Sil
  3. Gece yemek yeme dürtüsünü atmak çok zor ya ben attım ama bir de bana sorun.. yemek isteğiniz gelirse bol su için derim.. bastırıyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya, bi kere yiyince hemen ertesi gün de o saatte mide kazınmaya başlıyor çok pis bişey. Alışkanlık yapmamak için çok uğraşmak lazım. Bitki çayıyla geçiştirmeye çalışıyorum genelde.

      Sil
  4. Bir kere yiyince alışkanlık oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dikkat etmek lazım, ama çok başka bi lezzetli oluyor niyeyse ya :)))

      Sil
  5. En sevdiğim ama en sağlıksız alışkanlık :)

    YanıtlaSil