06 Ocak 2021

Milattan Sonra

Bugün kendime minik bir pasta ve mum alıp bugünü hayatımın geri kalanının ilk günü olmasını kutladım. 

Ben istersem olur çünkü :)

Hayatımın bundan sonrasının çok daha güzel, huzurlu, mutlu, sağlıklı, bereketli olmasını diliyorum ve olacağına inanıyorum.

Önceliğim kendim olacağım ve bunu yaparken de kimsenin sınırlarını ihlal etmeyeceğim tabi. 

Kendimin farkında olacağım, kendimi daha çok seveceğim, kendime daha çok güveneceğim, başarımı göreceğim ve yapabileceğime inanacağım. 

Kendimi küçümsemeyeceğim, istediğim ya da yaptığım şeyin doğru olduğunu biliyorsam kimseyi kafama takmayacağım.

Yalnız değilim. Hiç kimse olmasa da kendim varım. Ben kendimi anlayacağım. Üstüme gelmeyeceğim :) Anlayış göstereceğim. 

Mum yakarken tırnağını yakan da çok yoktur herhalde :) Parmağım yanıyor sandım çok acıdı, sonra bi baktım tırnağım yanmış. Kesmeyi o kadar ertelersem olacağı buydu :))

12 yorum: