06 Ağustos 2020

Altın sahnede kalıyor

Arkadaşlar size astrolojik yorumlar neticesinde bir tavsiyede bulunacağım. Paranızı altın yapın.
Altın 2021'e yüksek giriş yapacak ve devamlı yükselmeye devam edecek. Astrolojik öngörülere göre 2022de en yüksek noktaya ulaşacak. Altına yatırım yapın ve ona 2022 yılına kadar dokunmayın diye tavsiye ediliyor :)
Altının düşmesi gibi bir şey bir kaç yıl boyunca söz konusu değilmiş. Sürekli bir yükseliş bekleniyor.
Ben de yarın dışarı çıkabilirsem altın yapmaya gideceğim hatta kardeşimin parasını da altın yaptıracağım. Çok bir şeyim yok aslında paramla anca bir tane çeyrek oluyor, belki zorlasam iki olur ama o bile hızla değerlenecek biliyorum.
Daha iki gün önce bakmıştık yanlış hatırlamıyorsam, çeyrek altın 700 küsürlerdeydi. Tam param çıkmaz diye para ekleyecektim üzerine. Ama unuttum yaptırmayı. Bugün 800'ü de geçmeye başlamış. Her geçen gün artıyor. Hatta her saat artıyor neredeyse. Naçizane tavsiyem, yatırımı altın ile yapın.

Önemli not: Yine de önce kalbinizi dinleyin. Sonuçlardan mesuliyet kabul etmiyorum:)) İnandığım ve kendim de uygulayacağım bir şeyi paylaşmak ve önermek istedim sadece.

7 yorum:

  1. bayramdan önce almaya niyetlenen şimdi alsa zarara giriyor, dur durak bilmiyor yükselişi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, bir yandan bu kadar para vermek içine oturuyor insanın ama her geçen gün daha da uçuyor. En iyisi neresinden yakalasam kardır diyip almak :)

      Sil
  2. Son bir haftadır acayip şekilde yükseldi. Ama yine de dalgalanmalar mevcut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gümüş de hızla yükseliyor bu arada. Bir kaç ay önce gümüşe yatırım yapanlar %100 kar etti şu günlerde.

      Sil
  3. Altın düşükken altın alanlar çok varmıdır acaba altın daha ne kadar yükselebilir

    YanıtlaSil