24 Ağustos 2020

Bazen hayatıma bir Mehmet Şef dokunuşu gerekiyor

Dün Celal resmen dibe vurmuştu. Mehmet şef yanına gelince "Ben bir dahaki oyunda çekilmek istiyorum. Bunlar çok iyi ben yapamıyorum" dedi, Mehmet şef daha fazla tek kelime söylemesine bile izin vermeden dan dan dan konuştu, "yok öyle bir şey sonuna kadar mücadele edeceksin, illa gideceksen de en azından çarpışarak git, pes etmek yok dedi. Celal o konuşmadan sonra bambaşka biri oldu. Elinde malzemesi yok diye kara kara tezgaha bakan adam gitti miss gibi bir tabak çıkardı. Enerjisi yükseldi, özgüveni geldi. "ben yıllardır mutfaktayım günde 11 saat çalıştığımı bilirim ben onlardan iyiyim" demeye başladı. Resmen uyandı, kendine geldi, napıyorum ben ya dedi :)))

Çocukta yakışıklılık desen var, yetenek desen var, ama kaç oyundur o kadar demoralize oldu ki ne karizma kaldı ne başarı... İnsanın kendine güvenmesi ile güvenmemesi, hayatının gidişatında ne kadar fark yaratıyor gördük biz de. Kendisine o kadar güvenmiyordu ki, dış görünüşü bile gözüme batmaya başlamıştı yani. O kadar sönük, beceriksiz, bi işe yaramaz profili çiziyordu ki... Ama son iki oyunda bir anda parladı, onu izlemek de keyifli olmaya başladı. Tabakları sanat eseri gibi oldu.

Bir de dün Sedat gitti, yerine Sefa gelecekmiş. Elenmiş kişilerin tekrar gelmesi ilginç. O zaman neden elendiler ki. :)

8 yorum:

  1. Evet. Adam potadan çıkan ilk isim oldu. Beklemiyordum bende :)
    Bakalım şimdi ne yapacak.
    Arem de gideceğim demişti. Ona da Somer şef auar vermişti ama o kalamadı.
    Sefa olayını bende anlamadım.
    Geçen senede olan bir durum sanırım, yorumlardan öyle anladım. Geçen sene sonlara doğru izlemeye başladığım için bilmiyorum bu geri dönme olaylarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklıma Arem geldi, Celal de kesin gidecek kabul etmiş dedim ama neredeyse son oyunu oynamasına bile gerek kalmayacaktı. Arem saman alevi gibiydi çabuk ve çok parlıyor ve tamamen sönüyordu Celal daha sağlamcı olduğu için kalabildi galiba.
      Galiba bir süre elenenlerden takviye yapıyorlar sonra artık almıyorlar diye söyledi kardeşim ama bilmiyorum tuhaf yani, o zaman sedat gitmeseydi neden gitti :))

      Sil
    2. De mi.. madem oyun aynı sayıda yarışmacı ile devam edecek niye eleme yapılıyor.
      Değişik hakikaten.
      :)

      Sil
    3. Serhatla Barbaros ilk yarışmada yukarı çıkmaya hak kazandı onda bile afalladılar mutfağa alışamadılar o yanı kötü dediler şimdi sefayı hem kimse pek tanımıyor hem de adam elendim diyip çalışma hayatına dönmüşken bir anda yeniden masterchef hayatı başlayıveriyor :) değişik yani

      Sil
  2. Bi toparlandı gibi ama sanki yine düşecek gibi geliyor bana çok uzun sürmez sanki onun masterchefliği:) Arem daha sempatikti evet. Celal i ilk gördüğümde yakar kavurur oraları sandım ama yok. İlk geldiğinde tekken şefler çok baskı yapmışlardı üzerine ve o baskı onun daha iyi yapmasına yaramıştı. Bu adamı hep bi azarlamak zorlamak falan gerekiyor :))

    YanıtlaSil
  3. Bugün nette gördüm. Arem de yedeklerden geri dönecekmiş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Sefa doğru çıktı ama. Bilemiyorum. Aremi bende severdim. Cidden daha candan daha sevecen bir tipi var. Yerinde duramıyor adam.

    YanıtlaSil
  4. Aaa Arem dönerse sevinirim. temiz kalpli birine benziyor iyi niyetliydi o baya. bir de insana enerji veriyor :))

    YanıtlaSil
  5. celal de fena değil hıhım. üç şefi de çok sevdim yiaaa :)

    YanıtlaSil