09 Ağustos 2020

Günlükcük

Baya bir süredir eğitim notlarımı toparlıyorum. Bugün artık kafaya koydum bitireceğim diye. Az kalmış zaten ama beynim almıyor bir yerden sonra ve yanlış yazacağım diye korkup bırakıyorum. Bugün neyse ki bitirebildim üç buçuk saatlik arasız pomodoro tekniği ile :)) o nasıl oluyor dersiniz, 5 dakika ara uyarısı gelince es geçiyorsunuz :D
Ara vermeye bile tahammülüm kalmadı artık bitsin diye yani.
Son bir kez üzerinden geçmem lazım notların ama onu biraz daha dinlenmiş, sağlam kafayla yapmak istediğim için yarına erteledim.
Bu bir kaç gündür üzerimde bir ağırlık var, sırtım, omzum, belim tüm kemiklerim ağrıyor sanki. Ayaklarım şiş gibi. Bir baş ağrısı, sıkkınlık, diş sıkması falan... Çok stresli geçiyor yani. Genel olarak herkeste bir bezmişlik hali gözlemliyorum zaten, hasta olanlarda da bira ağırlaşma var gibi. Havalar bir anda böyle nemli, karanlık oldu. Sanki ülkeyi poşete geçirmişler gibi. Sizde de öyle mi?

1 yorum: