03 Ağustos 2020

Her gün 8 dakika dans et


Bunu bir sosyal medya paylaşımında gördüğümde (günde 8 dakika dans etmek serotonin salgılar yazıyordu) "8 dakika ne işe yarar ki" demiştim içimden. Çok çok basit gelmişti. Bunu göreli bir hafta olmuştur, bir kere bile rahatımı bozup denemedim bugüne kadar. Bugün denedim.
Az önce spotify'dan zumba albümünü açtım başladım saçma saçma hareketler yapmaya. Nasıl dans edildiğini de unutmuşum. 4 yıl önce zumbaya gidiyordum, o hareketleri hatırlamaya çalıştım. Önce kendimi aptal gibi hissettiğimi itiraf edeyim, sanki birileri izliyor ve dalga geçiyormuş gibi. Sonra "saçmalama kimse yok evde istediğin gibi takıl" dedim kendi kendime. Mümkün olduğunca tüm yağlanmış alanları harekete geçirmeye çalıştım. Bu 8 dakika boyunca en az 5 kere telefondan saate baktım. Bitmedi bir türlü o 8 dakika. Uzadı da uzadı sanki.10 dakikaya çıkarırım sanıyordum ama süre dolar dolmaz saniyesinde bıraktım. Daha şarkı bitmemişti onu bile yarım bıraktım :)
Gün içinde çok hareketsiz kalıyorum ve bu çok canımı sıkıyor, şimdilik içimi rahatlatmak için bunu deniyorum. Nereye kadar giderse bakalım artık.

9 yorum:

  1. heey en güzeli dans tabii yaaa, şarkı açıp ayna karşısında dans etmek çok eğlenceliii :)

    YanıtlaSil
  2. Bir an kendimi düşündüm. Sanki birileri izliyormuş gibi utanırdım bende herhalde :)

    YanıtlaSil
  3. İçinden nasıl geliyorsa öyle salın ve kendini başka yerlerde hayal et :)

    YanıtlaSil
  4. Bunun da mutlaka etkisi vardır bence de :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabaaa.. Aslında çok mantıklı bir yöntemmiş. Çünkü insan bir şekilde harekete geçmedikçe enerji kendiliğinden gelmiyor. Ama o enerjiyi sağlayacak ruh hali de her zaman bulunmuyor. Sanırım bu bir kısır döngü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldin :)
      O ruh halini beklememek lazım aslında ağlaya ağlaya da olsa kalkıp bir sallanmak şart :D

      Sil