17 Ağustos 2020

Merhaba

Bir haftadır yazlıktayım. Bugün dönüyorum.
İşe dönüşlerimiz bir ay daha uzatıldı. Yani Ekim oldu.
Önümüzdeki ay yine yazlığa bir hafta daha gelebilirim demek oluyor bu yani :p Şaka.
Onlar uzattıkça ben bir hafta daha geliyorum malum, ondan dedim ama sıkıldım burdan. Zaten annemler de eve dönecek.
Bir an önce İstanbul’a gidip eğitimlerime dönesim var. Çok yapılacak şeyim var çook. Aslında bu kısa ödenek süresi bana çok yaradı. Her şerde hayır vardır derler ya, aklımda olan bir çok şeyi yapma imkanım oldu çok şükür.

İstanbula döndüğümde bir gün burada astroloji konularını da işlemeye başlamayı düşünüyorum ama tam emin değilim. Belki tek tek burçları, evleri, gezegenleri anlattığım yazı dizileri hazırlayabilirim. Bana da pratik olur hem. Düşünüyorum bakalım uygular mıyım belli değil henüz... İster misiniz?

6 yorum:

  1. Bekarken burç yorumlarına bakardım. Evlenince bıraktım bakmayı.
    Ama okurum merakla şayet yazar iseniz.
    Teraziyim bu arada. :))

    YanıtlaSil
  2. isteriiz. bu konulara meraklı bi arkadaşımız daha var. o da eğitimler aldı ve şimdi uygulamaya da geçti. astroloji felan işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. celibon arkadaşımız, dur blogunu bulunca sölücem, arada yazıyo da ama şeker gibidir :)

      Sil
    2. https://kendihalindebigezegen.blogspot.com/

      celibon idi kiwi olduu :) blogdan konuşabilirsin veya insta twit filan işte hepsi var blogundaa :) deep dedi diyebilirsin yanii, çekinirseen :)

      Sil
    3. Tamam bakıyorum şimdi tşekkürler :)

      Sil