31 Ağustos 2020

Biraz evlerden bahsetmek istiyorum


Astroloji hakkında bilgilerimi pekiştirmek adına biraz buraya da yazmak istiyorum. Bir yandan da yanlış yönlendirmekten çekindiğim için iyice öğrendiğimden emin olmadan yazmak istemiyorum aslında ama yavaş yavaş konu aralarına serpiştirerek bir şeyler paylaşabilirim.
Bu sefer astroloji için ayrı bir yazı olsun istedim. Evleri zihnimde netleştirmeye çalışırken buraya da yazarak destekleyeyim bakalım.

Yukarıya ekran görüntüsünü koyduğum görsel, 2 Eylül 2020 saat 08:00da yaşanacak olan dolunayın göksel haritası. Pasta dilimleri gibi ayrılmış kanatlar ise evler. İçindeki karışık çizgiler açılar. Evlerin içindeki semboller de gezegenler.
Sol alt çeyreğin 3te biri ile başlıyor evler. Zaten 1,2,3 diye yazıyor dikkat ederseniz. 12 tane ev var. Her birinin ayrı konusu var.

1. Ev: Kimliğimiz, dışarıdan nasıl göründüğümüz, ego, kişinin kendisi, kendini nasıl gerçekleştirdiği.
2. Ev: Para evi, sahip olduğun kaynaklar, miras, kendi kazandığın para.
3. Ev: Kardeşler, kuzenler, komşularla alakalı olan ev ve ayrıca iletişim evi.
4. Ev: Atalarımız, kökler, ev.
5. Ev: İlişkiler, aşk, flört, çocuklar.
6. Ev: Sağlık, hizmet, hastalıklar.
7. Ev: Ortaklar, evlilik, anlaşmalar.
8. Ev: Cinsellik, başkalarından gelen para (mesela eşinin parası), bitişler, ölüm.
9. Ev: Uzak yerler, yurtdışı, eğitim, din, felsefe, uzak akrabalar, eşinin ailesi.
10. Ev: Kariyer, statü, meslek, şöhret.
11. Ev: Sosyal hayat, arkadaşlar, dileklerin gerçekleşmesi.
12. Ev: Bilinçaltı, rüyalar, sezgiler, kapalı alanlar, hapishane, hastane.

Eklediğim resimde lokasyonu yaşadığım yer olan İstanbul olarak seçtim. Yani İstanbul’da bu dolunay 6.evde gerçekleşecek(Ay 6. Evde çünkü). 6.ev neydi, hastalık, hizmet, sağlık ağırlıklı konular... Yani o gün sağlık ve hizmet alanı ile ilgi bazı haberler çıkabilir diyebiliriz buna.

Türkiye’nin haritasına göre bakarsak dolunay Türkiye’nin 9.evinde gerçekleşecek.
Hatta onun görüntüsünü de ekleyeyim:

İç taraftaki harita Türkiye’nin haritası, dış tarafındaki ise dolunay zamanında gezegenlerin bulundukları konumları gösteriyor.
9. Ev konuları eğitim, uzak yerler idi. O zaman Türkiye geneli olarak da, eğitim konularında bir şeyler gündem olabilir diyebiliriz...

Çok da fazla yorum yapamıyorum. Bilmeden yorumlamaya çalışırsam yanlış yönlendirmiş olabilirim o yüzden böyle kısacık bir yorum ile bitiriyorum.

Kendi doğum haritanızı çıkararak evlerinizin hangi burçlarda ve hangi gezegenler ile olduğunu görebilirsiniz.

16 yorum:

  1. İlgi duyduğum konulardan biri. Teşekkür ederim bilgilendirdiğin için 👍😊🤚

    YanıtlaSil
  2. Çok karmaşık bana göre.
    Evimde huzur olsun. Ocağımda aşım.
    Gerisi gelir derler ya...
    Olayı da başka bir boyuta taşıdım galiba sanırım herhalde
    🥺😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçıncı evinde huzur olsun mesela 😅 ilk bakışta karmaşık ama zamanla anlaşılır olmaya başlıyor muhatap oldukça :))

      Sil
    2. 😂😂 hepsinde.
      Huzurda aç gözlülük yapayım

      Sil
    3. Allah isteyin vereyim demiş neden kendimizi kısıtlayalım ki olmuşken hepsinde olsun 😄😄

      Sil
  3. Doğum haritası için yükselen burcu bilmek gerekiyor demii ama ben doğum saatimi bilmiyorum yükselenimi öğrenmemin bir yolu varmıı? Öğrendikçe bizle paylaş yazıları pek anlayamasamda okuması keyifli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğum saatinin bilinmesi gerekiyor. Reftifikasyon diye bir uygulama var doğum saatinin bulunması için bazı sorular sorup cevaplara göre saati ortaya çıkarıyorlar. Astrologlardan bunun için danışmanlık alınabiliyor. Onun dışında eğer bir saat aralığı biliniyorsa mesela gece 3 ile 5 arası gibi, o aralıkta hangi yükselen burçlarının olduğunu bulup (muhtemelen iki seçenek olacak) hangisinin sana daha çok uyduğunu bulabilirisn ama doğru bir harita Çıkarmak için saatin dakikasına kadar bilinmesi gerekiyor.

      Sil
  4. hımms bu incelenebilir pikiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçlardan ve gezegenlerden de bahsediceM ilerde inş unutmazsam :))

      Sil
  5. Yıllar önce ta üniversitedeyken bir arkadaşımın kitabindan bakarak kendi horoskobumu çıkarmıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy horoskopu elle çıkarmak da uğraştırır yani :)

      Sil
  6. O blogta bahsettiğim siteden çıkardıysan orası doğru veriyor :) teşekkürler 🙏

    YanıtlaSil