27 Ağustos 2020

Dingin Savaşçı

Bir kaç gün önce Deeptone ile bir konuşmamız esnasında kitap tavsiyeleri yapmamız ve benim tavsiye ettiği bir kitabı internetten araştırıp yorumları okurken denk geldiğim bir yorumda tavsiye edilmesi üzerine not aldığım bir filmdi. :)

Konusunu google'layınca tam bana göre bir film olduğunu anlamıştım. Gerçek bir hayat hikayesi, pes etmeyen bir ana kahraman.

Filmde bir olay yüzünden olimpiyatlara katılması engellenen jimnastik şampiyonunun hayattaki tek amacı olan şeyi kaybetmesi ile geçirdiği değişim ve yaşadıkları anlatılıyor.

Aynı isimli kitaptan uyarlanmış. Ayrıca kitabı da Dan Millman'ın kendisi yazmış.
Ben çok beğendim. Bir çok repliği kağıda basılıp çalışma masasına asmalık. Mesela aşağıya eklediğim konuşmayı ben yazıp kendi masama asmayı düşünüyorum.

+ Where are you? (Neredesin?)
-  Here. (Burada.)
+ What time is it? (Saat kaç?)
-  Now. (Şimdi.)
+ What are you? (Nesin sen?)
-  This moment. (Şu an.)

3 yorum: