01 Ağustos 2020

Herkes çok gergin


Siz de çok gergin misiniz?
Bu 2020de de ölmezsek daha ölmeyiz diye bir his geliyor mu? Bence biz öldük zaten. Geçmişe dair ne kaldı içimizde, hiçbir günümüz ve hiçbirimiz eskisi gibi değiliz. Yeni normal diye bir şeye başladık, sanki hayata sıfırdan başlar gibiyiz.
Bazen kendime şaşırıyorum nasıl dayanabiliyorum bu kadar anormalliklere diye.
Beyin kıvrımlarındaki rotalar yeniden oluşturuluyor gibi bir yıl işte. Bir de üstüne teyzemin boşanma olayı tam tüy dikti. Ailedeki ilk boşanma olayı yaşanıyor. İlk defa bu kadar yakınımda bir aile yıkılıyor.
Astrolojiye göre bu biraz daha böyle sürecek. Bu rahatsız, huzursuz, tutsak halimiz yani... Aile içi tahammülsüzlük, işin çığrından çıkma tehlikesi de aynı şekilde...
2 gün sonra Kova burcunda bir dolunay olacakmış, özgür olmak isteyecekmişiz falan.
Şu sıralar Uranüs ile Güneş sert açı yapıyor. O da babayla çatışma gibi şeyler getirebiliyor.

9 Eylül’de de Mars retro yapmaya başlayacak, salgın yine artış yapabilir. Savaş falan diyorlar hatta. Allah korusun.
Felaket tellalı gibi konuşan astrologlar bana iyi gelmiyor pek o yüzden de çoğu zaman Oğuzhan Ceyhan’ın gönderilerini sinirlerim sağlam kalsın diye okumadan geçmeye çalışırım. Ama hakkaten de güzel bir şey görmek zor bu göksel durumda sanırım. Dinçer Güner daha yumuşak anlatıyor onu dinlemek daha iyi galiba hassas olanlar için. Öner Döşer de öyle. Oğuzhan Ceyhan müthiş bilgili bir insan, dünyanın sayılı astrologlarından ama yükselen oğlak olunca naparsın karamsarlık olmadan olmuyor. Ben de yükselen oğlağım ondan biliyorum. Ama her şeye rağmen Oğuzhan Ceyhan’dan eğitim almaya karar vermiş olmama ne diyorsunuz :) İki kere de rüyamda gördüm, birinde bana haber videoları üzerinden özel ders veriyordu, diğerinde de otobüsle önemli bir yere gidiyorduk. Bazen aklıma bir şey takılıyor, bi bakıyorum profilinde tam da bana cevap niteliğinde bir şey paylaşmış. Ruhani boyutta bir bağ var belli ki. Sanki bu hayata gelmeden önce beni eğitmesi için onu seçmişim gibi. Astroloji yolunda yollar hep ona çıkacakmış gibi. İlerlemem ancak onunla olurmuş gibi geliyor.  Onun sınıfında eğitim almaya başlayınca bu etkiyi daha çok hissederim sanırım.

Ama yükselen oğlak da olsam bir gün astrolojik yorum yapmaya başladığımda inşallah felaket tellalı gibi değil de olumlu şeyler söyleyebilirim. Ya da kötü şeyleri ateşe körükle gider gibi değil de sakin sakin aktarabilirim. O günler ne zaman gelecek acaba ya.

15 yorum:

  1. En kısa zamanda gelecek o günler inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. eskiden astroloji çok ilgimi çekerdi ama işin her şeyde olduğu gibi süslü ve içi boşaltılmış şeylere dönüştürülmesi canıma tak etmiş yıllarca hiç ilgilenmemiştim bu yazıda bu kadar astrolog görünce vay dedim böyle bir şey vardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hala biraz ilgin varsa öğrenmek ve içi boş halinden kurtarmak için sen de adım atmalısın :) belki bu yazım sana bir mesaj da olabilir :)
      Bilinçli şekilde astrolojiyi fal gibi, sallamasyon burç yorumlarından ibaret gibi gösterdiler yıllarca gözden düşmesini sağladılar ama o kadar yüce bir ilim ki. Haritanı bildikçe kendini keşfediyorsun, kendi kendini yönetebiliyorsun. Ama onlar kendini yönetebilen bireyler istemiyorlar tabi, bilinçlenmeyelim ve tek elden onlar yönetsin istiyorlar.

      Sil
  3. Astroloji benim her zaman ilgimi çekmiştir burçlar falan hâlâ daha öyle bu arada benimde burcum oğlak evet maalesef hep kötü yanını düşünürüm her şeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok karamsar oluyoruz yaa, yükselen burcu olunca dışarıdan da belli oluyor bu :)

      Sil
  4. İlk defa astroloji ile eğitim düzeyinde ilgilenen bir blog yazarı görüyorum. İlgimi çekti. Yakında bir savaç olacağını ben de hissediyorum...

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım sürekli astrolijik felaketleri bize bildirir, en son şom ağızlı astrologların ağzına bir tane çarpmaya karar verdim, bu ne yaaaa :}

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En korktuğum şey onlardan birine dönüşmek, ben de bazen ailemdekilere felaket tellallığı yapmaya başladığımı farkedip susturuyorum kendimi :) Astrolog her gördüğünü söylememeli, karşıdaki kişi kaldırır mı kaldırmaz mı bilemez. Hocamız bu mesleğe lanetli diyor haklı aslında :)

      Sil
  6. Ben gerginim açıkçası çok şey başıma geldi : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta baya gergin devam edecek, sinirlerinize hakim olmaya çalışın. Ufak bir öfke patlaması alev alıp büyümesin... Başınıza ne geldi bilmiyorum ama hepsinin bir nedeni var, göstermek istediği bir şey var. Benim de haritamda zorlu transitler geçiyor ayakta kalmaya çalışıyorum, Allah yardımcımız olsun :)

      Sil
  7. İnşallah.
    Aslında korku enerjisini salıp etkisini arttırmak da yersiz. Çok dikkatli bir şekilde aktarmak gerkiyor görünenleri. Çok yakın takip edince manyak ediyor insanı :))

    YanıtlaSil
  8. Gerginiz, gerginsin, gergin durumu...

    YanıtlaSil