23 Ağustos 2020

Masterchef izleyenler?


Ayyy dün ne heyecanlı gerilimli bir bölümdü. Duygu ne fena bir kısmış anında tak tak tak sildi herkesi. Böyle çok yalnız kalır valla. Sedatcığa ne sert konuştu öyle kıyamam ya çok ponçik Sedat. Tam yakın arkadaş olmalık. İçi dışı bir.
Ayyüce de sinsi aslında ama çok değişken. Kim çekse ona gidiyor. Konuşulanlara göre kafası karışıyor fikri değişiyor, hiç dediğinin sonuna gittiğini görmedim. Furkanın adını yazması baya haksızlıktı, Furkan güzel konuştu, Ayyüce ne diyeceğini bilemedi ve bence kötü hissetti. Sonra da bu durumu bir nebze düzeltebilmek ya da teraziyi dengelemek düşüncesiyle, ve tbi ki Serhat etkisiyle Duyguyu potaya gönderdi. Serhat'ın doğum haritasını çok merak ediyorum, herkesi etkisi altına almış gibi. O ne dese doğru ve haklı görüyorlar. Gerçekten de adaletli ama. Ve net biri.
Ayyüceye takımda zaten pastacı vardı sen Duyguyu duygusal düşünerek aldın gerek yoktu ben sana demiştim gibi bir şeyler söyledi. Dobra, net konuşuyor valla merkürü hangi burçta merak ediyorum, doğum tarihini bilen var mı serhatın? :)) Kova gibime geliyor ama bilmiyorum.
Siz izliyor musunuz masterchefi? Sizce kim gidecek? Bence ya duygu ya da eray gitsin. :)

9 yorum:

  1. Yok iyice saçmalama sanatı oldu bu diziler

    YanıtlaSil
  2. Celal gider bence. Içlerinde en zayıf halka o gibi.
    Sedat ile ne oldu anlamadım. Izledim de anlamadım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle sanıyordum ama dün Mehmet şefin konuşması aşırı etki etti onda :)) Ayy o duyguyu anlamak da mümkün değil zaten :D Sedat adını yazdı diye parladı kırdı sedatcığımızı

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Keşke yaaa... Sedat gitti psikolojik olarak çok yıprandı zaten bence

      Sil
  4. Serhat’a çok gıcıktım ben de Barbaros’u görene kadar. Sonra duyguyu tanıyana kadar falan. Şimdi Serhat melek gibi geliyor :)))
    Duyguyu tt yaptılar resmen Twitter’da ya ayyüceye çok rastlamadım ama duyguya baya twit atılmıştı. Duygu bir olay yaşamış evlendiği kişi ilk haftadan onu dolandırıp gitmiş, ilk geldiğinde demiş bunu. Psikolojik tedavi yerine mutfağa atmış kendini. O yüzden bence masterchefte en ufak bir pürüze tahammülü yok. Burası onu her şeyi olmuş. Kimseyi tanımaz çünkü tutunduğu tek dal mutfak. Daha çok çirkefleşir bu gidişle :) ama yine de dilin bir kemiği olmalı bence de, ayıp.

    YanıtlaSil
  5. geçen hafta başladım izlemeye, bizim uyuşuk hayalperest'de okuyuncaa :) favorim ve tek sevdiğim de, ayyüce :) baksana, bloguma yanda instam var. dün akşam yemek yapıp instaya attım masterchef ayyüce de var, bak eğlenirsiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm haha :D Ellerine sağlık, Ayyüce de öğrensin artık seninkine bakıp da :D
      Şahsen Ayyüce beklediğimden dayanıklı çıktı. Çakma kurt adam Celal bile ben yapamıyorum diye sesi titrerken o hala dimdik ayakta :)

      Sil