29 Ağustos 2020

Dolunay etkileri başladı bile

Fark ettim de ben bu dolunay süreçlerinde dişlerimi çok sıkıyorum. Ama bilinçli yapmıyorum bunu. Mesela uykuda sıkıyorum, çalışırken sıkıyorum hiç fark etmiyorum başıma ağrı saplanana kadar. Bir türlü geçmeyen baş ağrım, bulanık zihnim kendimi takip etmemi sağlıyor ve dişimi sıkmam ile hayatımı daha da zorlaştırdığımı gösteriyor... İşin garibi, dişlerimi sıktığımı fark edip çenemi gevşettiğim anın bir kaç saniye sonrasında lastiği gerip yerine bırakmış gibi çenem tekrar gerim gerim gerilmeye başlıyor. Sürekli zihnimi oraya sabitleyip sıkmamam için kendimi gözaltında tutmam lazım gibi.
Boş yere sıkmıyorum tabi sebebi var, o da sebepsiz gerginlik :)
Her şeyin batması, hiçbir şey yapmak istememe, tahammülsüzlük...

Bu dolunay dikkatimi çeken bir başka şey de zihnimin çok çok bulanık olması. Bir şeylere odaklanmakta çok zorlanıyorum. Karar veremiyorum. Odaklanamıyorum. Belki dolunayın balık burcunda olmasıyla alakalı olabilir. Malum balık burcunun aklı biraz havada olabiliyor. Hayalperest, unutkan, platonik, miskin bir dolunay oluyor gibi.

Yaptığım hiçbir şey de tatmin etmiyor ayrıca. Yani o kadar kendimi zorlayıp bir şeyler yapıyorum o da etki etmiyor. Hiçbir şey yapmamış gibi hissediyorum hala. Mesela bugün mutfağımın bir duvarını boyadım. Baya uğraştım, açık renk hoşuma gitmedi renk değiştirdim fırçaları yıkadım vs... Sınav için de baya ders çalıştım. Ama sanki sabahtan beri miskin miskin yatıyormuşum gibi hissediyorum.

Bu hafta “Modern Family” dizisine başladım, şimdi onu izlemek için oturdum ama beynim arkadan “hiçbir şey yaptığın yok anca dizi izle zaten” diye rahatımı bozuyor.

Neyse. Derin nefes alıyoruz, veriyoruz, rahatlıyoruz... :)

Bir Bilgi ekleyip gideyim dolunay dolayısıyla. Belki gelişme çağında çocuğu olanlar okur. Dolunay günlerinde bol su içmek boy uzatıyormuş. Daha hızlı uzuyorlarmış yani. Bence sadece o gün değil, öncesindeki ve sonrasındaki bir kaç gün de içilsin. Ruh halimizi böyle erkenden etkiliyorsa boy uzatma işini de günlere yayarak etkiler diye düşünüyorum.

14 yorum:

  1. Tabi balık burçları hep hayal aleminde :) astrolojiyle ilgili daha fazla yazı bekliyorum sendenn :)

    YanıtlaSil
  2. ahhh o diş sıkma bende de var. Bazı sabahlar ağzım açamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geceleri diş teli takarak yattığım için (ortodonti tedavim var) tamamen dişlerim kilitlenmiyor ama teller diş etlerime yerleşiyor artık sıktığım ordan belli oluyor. Gündüz ise çenem kilitli şekilde geçiyor şimdi düşündüm de o yüzden bir şey yiyesim gelmiyor herhalde ağzımı açmak istemediğim için :))

      Sil
  3. Olabilir ben bir haftadır aynıyım ve dolunay yaklaştıkça dozu artıyor sanki artık bu son günlerde. Tamam istiyorsanız biraz daha paylaşmaya çalışacağım ama ezber yazar gibi değil de konulara serpiştirerek yaparım herhalde daha çok. Sıkmadan Bilgi vermek için :)

    YanıtlaSil
  4. dolunay etkisi evet öylee. kurt kadın filan olunuyomuş ya :)

    YanıtlaSil
  5. Bende dişlerimi çok sıkarım uyurken ve uyandığımda acıdığını farkedene kadar da sıkmaya devam ederim farkında olmadan.
    Dolunayla ilgili mi benimki bilmiyorum ama olmadığını düşünmek isterim, çünkü dolunaya bayılırım.
    Bazen günümüz dolu dolu geçse bile boş geçmiş gibi tat vermediği oluyor, çok da düşünmemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunayı ben de severim. Ayın her evresine hayranım aslında :) ama dolunayın birazcık ayarlarımızla oynadığı da gerçek 😄

      Sil
    2. Benimle oynuyorsa da iyi anlamda biliyorum :) dolunay ve sihirli güçleri 💜

      Sil
    3. Her şey bizim gelişimimiz için 💕

      Sil
  6. Su içmeye devam. Her derde şifa😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen :) Zaten iki gündür kemiklerim kilitleniyor resmen, bol bol su içelim. :)

      Sil