31 Ağustos 2020

Zengo filmi


Bir süredir Netflix’te gözümüze sokulan yeni yapım Zengo’yu inatla izlemiyordum. Beni açmayacağını düşünüyordum çünkü. Sonra instagramda bir arkadaş hikayesinde paylaştı, biz filme gidemedik ama o bize geldi diye heyecanla yazmış. Bi izleyeyim dedim merak ettim.
Biri bana iki saatimi geri verebilir mi :,)
Emek var tabi hepsinin emeğine sağlık ama ben beğenmedim. Belki sosyal medyada takip ettiğim biri olmadığı için de olabilir bu. Zengo’nun akıllara yerleşmiş karakterinin üstüne filmini izlemek başka oluyordur belki. Yasemin Sakallıoğlu’nu kötü bilmem, severim ama tiplemeleri bana göre değil sanırım. Evli arkadaşlarım daha çok paylaşıyor, bekarlıkla alakalı bir şey belki de benimki bilmiyorum. Birkaç kere takibe başladım ama sonra vazgeçip takipten çıktım. Benim beğenmemem kötü olduğu anlamına gelmiyor tabi, sadece bana göre olmadığı anlamına geliyor.
Sadece Danışman ile olan iki sahne güzeldi. Biri tabi ki astroloji ile ilgili olan kısımdı. Danışmanlığa kabul etmeden önce doğum haritalarına bakıp birlikte çalışmaya uygun olup olmadıklarına baktı. Sonra saçmaladı tabi ama işin içine astroloji girmesi güzeldi. Diğer sahne ise, bu devirde hocaya gitmek mi kaldı deyip laptoptan online hoca bulmasıydı :)) Filmden bana kalan bu iki sahne oldu sadece. Ama genel olarak beğenemedim.

5 yorum:

  1. gupse ozay olsun hep izleriiim :)

    YanıtlaSil
  2. izlemeyi düşünüyorum vazgeçtim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay belki de beğenirdin ben beğenmedim ama sen sevebilirsin merak ediyorsan benim yüzümden vazgeçme.

      Sil
  3. Evet komedi :) En iyi yaptığımız şey dram bizim :)

    YanıtlaSil